Pécs egyik legmeghatározóbb gyerekintézménye eltűnik a város térképéről: a Szivárvány Gyermekház sorsa végleg megpecsételődött. A legendás épületet nem lehet gazdaságosan felújítani.
Megkezdődött a budapesti Blaha Lujza tér átépítése hétfőn; 10-12 hétig komolyabb forgalomkorlátozásra kell számítani a csomópontban.
A főpolgármester a tér már elkerített belső részén tartott sajtótájékoztatón azt mondta: régóta várt munka kezdődött meg, hiszen a Blaha Lujza tér Budapest egyik legforgalmasabb közterülete, amely mégis a főváros "szégyene" volt az elmúlt évtizedekben.
A várhatóan 2022 végén befejeződő átépítés célja, hogy a Blaha Lujza tér Budapest büszkesége lehessen. A téren növelik a zöldfelületet és akadálymentesítik a közlekedést - mutatott rá Karácsony Gergely. A felújítás első ütemében az aluljárót felülről újraszigetelik, emiatt a Rákóczi úton és a Nagykörúton is irányonként egy-egy forgalmi sávot lezártak. A forgalomkorlátozás várhatóan 10-12 hétig tart.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








