A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Újabb könnyítés jön a szlovák-magyar határon, miután a szlovák kormány csütörtöktől lehetővé tette, hogy állampolgárai a karanténba vonulás kötelezettsége nélkül utazhassanak a szomszédos országokba - így Magyarországra is - legfeljebb egy napra - közölte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter Facebook-oldalán csütörtökön.
Azt írta, mivel így lehetővé válik, hogy a határ mentén élő családok és közösségek tagjai újra találkozhassanak egymással, úgy döntöttek, hogy péntek reggeltől karantén-mentesen engedélyezik a szlovák állampolgárok belépését egy napra Magyarországra.
Emlékeztetett: Magyarországhoz hasonlóan Szlovákia is kifejezetten sikeresen kezelte a koronavírus-járványt, alacsonyan tudta tartani a fertőzöttek számát.
Tekintettel a két ország közötti gazdasági kapcsolatokra, a teherforgalom mellett a munkavégzés céljából ingázóknak már korábban lehetővé tették a határátlépést - idézte fel a külügyminiszter.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








