A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Sok a szabadtéri tűz az országban, aljnövényzet, avar és nádas is kigyulladt több helyszínen - közölte a katasztrófavédelem csütörtökön.
A közlemény szerint Pilisvörösvár határában például mintegy öt hektáron, több ponton égett egy nádas; a lángokat végül a fővárosi a helyi tűzoltók elfojtották. Riasztották a tűzoltókat Ózd és Arló térségébe is, mert ott körülbelül tíz hektáron lángolt a száraz fű, az ugyancsak Borsod-Abaúj Zemplén megyei Domaháza közelében pedig avar kapott lángra.
A Somogy megyei Lábodra a nagyatádi hivatásos tűzoltók vonultak ki, ott ugyanis mintegy száz négyzetméteren összehordott szemét, egy hektáron pedig erdő aljnövényzete égett. Hasonló tűzesetek történtek a többi között a Komárom-Esztergom megyei Ácson és Tatabányán, valamint a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kékcsén is.
- figyelmeztetett a katasztrófavédelem.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








