Az elmúlt években robbanásszerűen nőtt a "télből a nyárba" utazások népszerűsége a magyarok körében.
A Black Friday akció a turizmusban is élénkítő hatású: egy felméréséből kiderült, hogy a válaszadók kétharmada időzíti a szállásfoglalást ekkorra. A nők fogékonyabbak az árengedményekre. A 30-60 százalékos kedvezmény kellően vonzó ahhoz, hogy a szokásosnál távolabbra utazzunk. Ötből négyen nem ajándék céljából, hanem saját részre foglalnak.
A Black Friday alkalmával készített felmérést a Szallas.hu, melyben az akciók turizmusra vonatkozó élénkítő hatását mérték fel. "A válaszadók kétharmada érdekelt a fekete péntek kampányban, a többség egy üdülést, de tíz százalék akár két utazást is ekkor foglal" - ismertette a részleteket Szigetvári József, a csoport vezérigazgatója. Ötből négyen nem ajándék gyanánt, hanem saját részre foglalnak ilyenkor. Aki mégis meglepetés céljából teszi, jellemzően családtagnak vásárol. 85 százalék wellness és fürdőzés végett választ szálláshelyet.
Az utazni készülők szinte egytől egyig belföldi úti célban gondolkodnak. "A cégcsoportunk tagja, a Szallasguru.hu tavalyi adatai szerint Egerszalók, Hajdúszoboszló, Siófok, Gyula és Hévíz voltak a legkeresettebbek - mondta a vezérigazgató. - Tavaly 6600 szorosára nőtt a foglalások darabszáma az akció ideje alatt, kíváncsiak vagyunk, idén mit tapasztalunk, és hogyan változik a legnépszerűbb úti célok toplistája." A válaszadók 43 százaléka egyébként legfeljebb száz kilométert, ötből egy pedig kétszáz kilométert hajlandó utazni. A 30-60 százalékos árengedmény jellemzően kellően vonzó ahhoz, hogy a szokásostól akár távolabbi településre essen a választás. Tízből csupán egy vendég nem hajlandó a jelentős árcsökkentés mellett sem többet utazni.
Az akciót megelőzően a válaszadók 46 százaléka spórol és inspirálódik, hogy milyen lehetőségek vannak, így az árengedmény napján célirányosan keres. Csupán 2 százalék azoknak az aránya, akik az akcióvadászat miatt szabadságot vesznek ki. "A nők nagyobb arányban érintettek, közülük 86 százalék foglal szállást a fekete pénteken, míg a férfiak esetén 41 százalék a vásárlók aránya" - árulta el Szigetvári József. A felmérés szerint a legnagyobb érdeklődést a 36-45 éves korcsoport és a vidéki kisvárosban élők mutatják.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Mire használnád a lakástakarék-megtakarításodat?
Milyen szempontok fontosak egy megtakarítás kiválasztásánál?
-
Karácsonyi bevásárlás? Nézzük, milyen akciók lesznek a Lidlben
Az áruházlánc akciós kínálata az ünnepi menüre fókuszál.
-
Így védheted ki a legdurvább pénzügyi átveréseket: az OTP Bank szakértője válaszol
Bényi Mónikát, a Csaláskezelési osztály vezetőjét kérdeztük.
-
Felújítanál vagy vásárolnál a lakástakarékodból?
Mire költenéd a lakásszámládat?
-
Végre fellélegezhetnek a kisvállalkozók? Ez vár rájuk 2025-ben
Az OTP Bank elemzői mérsékelt javulást várnak.
-
Netes vásárlásokhoz is tökéletes választás a Mastercard Gold betéti kártya (x)
Akár online vennénk koncertjegyet karácsonyi meglepetésként, akár egy hagyományos boltban szereznénk be az ajándékokat, a Mastercard Gold betéti kártya mindkét esetben kéznél van.
-
Az ASUS újdonsága tökéletes üzleti partnered lesz (x)
A munkaerőpiac digitalizációjának gyors ütemében a mesterséges intelligencia megjelenése új korszakot nyitott.