Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most szerdán (2019.03.27).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Szerdán az ország keleti, északkeleti felén napos idő várható, a Dunántúlon és helyenként a középső, déli megyékben lehet több felhő, de jelentéktelen csapadék csak a nyugati határ mentén fordulhat elő. Élénk, a Dunántúlon néhol erős lesz az északias szél. Délután 9-13 fokot mérhetünk.
Csütörtök hajnalban többfelé kell fagyra készülni, -5, +3 fokig süllyed a hőmérséklet. Nappal 11-15 fok várható hosszabb-rövidebb napos időszakokkal, főként a Dunántúlon és északon, északkeleten délután többszöri felhősödéssel, néhol egy-egy futó záporral. A Dunántúlon többfelé élénk lesz az északias szél.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Szerdán többfelé a napsütésé lesz a főszerep, legfeljebb nyugaton alakulhat ki gyenge eső, egy-egy zápor, ami átmenetileg vizes útszakaszokat eredményezhet. A napos időben érdemes vezetés közben napszemüveget viselni. Élénk, a Dunántúlon néhol erős északias szél csökkentheti a járművek menetstabilitását. A tavaszi időben egyre több a biciklis, motoros, ezért fokozottan figyeljünk utastársainkra! Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Szerdán frontmentes időre készülhetünk, de a fokozottan érzékenyeknél a hidegfronti tünetek jelentkezhetnek. Reggel felerősödhetnek az ízületi és kopásos eredetű panaszok. Fejfájás, görcsös fejfájás, szédülés jelentkezhet, ingadozhat a vérnyomás. A szeles időben ingerlékenyebbek, türelmetlenebbek lehetünk. Öltözzünk rétegesen, szélállóan, nagy lesz a megfázásveszély.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Hójelentés
Havazás nem várható. Szerdán legfeljebb nyugaton alakulhat ki gyenge eső, egy-egy jelentéktelen zápor.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








