A korábbi évekhez hasonlóan idén is neves személyiségek vállaltak civil nagyköveti szerepet a filmek népszerűsítésében.
Róma, Barcelona és Milánó: a közép-európai turista ide utazik a legszívesebben tél végén, ha városlátogatáshoz van kedve. A február-márciusi tengerparti pihenésekben pedig a Kanári-szigetek és Málta vezeti a toplistát.
Bár a február-márciusi időszak nem a legtipikusabb utazási szezon hazánkban, évről évre egyre többen repülnek ilyenkor is. A közép-európai turisták legszívesebben Rómába, Barcelónába és Milánóba utaznak - derült ki a Wizz Tours több mint 4 000 magyar, lengyel és román utazó foglalási adatából.
Rómát nem hiába nevezik az Örök Városnak: mindhárom országban az olasz főváros volt a legkedveltebb úti cél, ha városlátogatásról van szó. Barcelona szintén egyhangú ezüstérmes, ám a harmadik helyen azért akad meglepetés: a lengyel turisták Budapestre utaznak a legszívesebben a két mediterrán város után. A magyarok és a románok pedig Milánót választják harmadikként.
Február-márciusban egyébként honfitársaink valamivel kevesebb mint fele, 48 százaléka utazik legfeljebb 3 napos városnézésre, és az említett úti célok mellett még Lisszabon, London és Madrid kerül be a legnépszerűbbek közé. A lengyelek hasonló arányban, 47 százalékban választják a nagyvárosokat ilyenkor, és Budapest után a sort szintén London és Milánó folytatja. A romániai utazók viszont kiemelkedő mértékben, 64 százalékban utaznak pár napos városnézésre tél végén, és itt a top 5 úti cél közé Lisszabon és Párizs került be.
A magyarok és a lengyelek sokkal jobban vágynak tengerparti telelésre februárban és márciusban: 52, illetve 53 százalék választ ilyenkor "téli napsütéses" úti célt, míg a román utazók mindössze 36 százaléka látogat egzotikus strandokat a tél végén. Az viszont nem kérdés, hogy a népszerűségi lista élén a Kanári-szigetek, elsősorban Tenerife, és Málta állnak. A sort Dubai és Larnaca folytatja, ebben nincs különbség a három ország utazási szokásai között.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








