Szerdán is változékony, de télies idő lesz. Több megyére is kiadtak riasztást ónos eső miatt.
Négy munkanap telt el a budapesti 3-as metró felújításának kezdete óta. A metrópótlás eddig jó szervezettséggel folyik, azonban van még mit javítani - írja a HVG.
Hiába számítottak sokan káoszra a már régóta várt 3-as metró felújítása kapcsán, eddig még nem történt különösebb fennakadás. Ráadásul elviselhetetlen tömeg is ritkán fordult elő a pótlóbuszokon. Tehát kijelenthető, hogy a BKK és a BKV eddig jól teljesít a metrópótlás kapcsán. A lap munkatársai egyébként négy napon át, reggel és délután monitorozták a felújítások miatt érintett helyszíneket és összegyűjtötték, hogy mi az, ami jól és mi az, ami kevésbé megfelelően működik.
Ami jó
- Gyors és egyenletes a haladás: a pótlóbuszok gyorsan és általában zsúfoltság nélkül közlekednek
- Tiszták és korszerűek a buszok: a pótlásokat a legkorszerűbb Mercedes buszok végzik, amiknek besegít néhány régebbi Volvo is
- Alternatív útvonalak: a helyettesítő útvonalakat kellően megerősítették és a tájékoztatás is széleskörű ezekről a szakaszokról
- Tájékoztatás: sikerült az utasok megfelelő tájékoztatása, az érintett metrómegállókban hatalmas és jól látható tájékoztató táblák vannak, amik magyarul és angolul is elérhetők, sőt a pótlóbuszokhoz való eljutást földön levő matricák is jelzik
Ahol van még mit fejlődni
- Akadoznak a metrópótló villamosok: a 12M és 14M villamosok közlekedése nem eléggé olajozott, elmaradt a járatok sűrítése, ezért azok csúcsidőben rendszeresen tömötten közlekednek
- Késnek a pótlók: a jól megszervezett buszos pótlás ellenére csúcsidőben a járatok nem mindig tudják rendesen tartani a menetrendet
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








