Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most csütörtökön (2017.09.14).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Csütörtök napközben sok napsütésre számíthatunk, viszont sokfelé erős, nyugaton viharos lehet a délnyugati szél. A legmagasabb hőmérséklet 25 és 29 fok között alakul. Késő délután nyugatra, északnyugatra megérkezik egy hidegfront záporokkal, egy-egy zivatarral, északnyugatira forduló erős, viharos széllökésekkel, lehűléssel.
Pénteken kezdetben nyugaton, délnyugaton lehet eső, egy-egy zápor, majd megszűnik a csapadék, és országszerte változóan napos-felhős idő lesz a jellemző, a Dunántúlon több, a Dunától keletre kevesebb felhővel. A nyugati, délnyugati szelet az ország északi felén élénk lökések kísérhetik. Hajnalban 9-15 fok várható, délután pedig 16-23 fokot mérhetünk, nyugaton lesz a leghűvösebb, délkeleten a legmelegebb.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Csütörtökön sokfelé erős, főként a Dunántúlon többfelé viharos délnyugati szél csökkentheti jelentősen a járművek menetstabilitását. Napközben csapadék nem valószínű, a napos időben érdemes lesz vezetés közben napszemüveget viselni. Este hidegfront érkezik, az északnyugati szél támad fel, és a Dunántúlon záporok, esetleg zivatarok okozhatnak nedves, csúszós útszakaszokat. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Csütörtök napközben nem lesz front térségünkben, majd estétől érezhetjük hidegfront hatását. A napos időben javul hangulatunk, közérzetünk. A szeles idő miatt azonban az érzékenyek körében nyugtalanság, ingerlékenység, sőt fejfájás, migrén jelentkezhet. A hűvös reggeli órákban nagy a megfázásveszély, ezért öltözködjünk rétegesen!
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







