Az olasz versenyfelügyelet rekordösszegű, 256 millió eurós bírságot szabott ki a Ryanairre.
A MÁV-nál vége a nyári menetrendnek, ennek pedig súlyos következményei lettek a balatoni idegenforgalomra nézve. Peronon maradt utasok, ideges kalauzok, vagonban nyomorgó biciklisek. Mutatjuk, mi történt tegnap a vasúton.
- indította levelét ma reggel a Pénzcentrum egyik olvasója.
Olvasónk, társasága és a többi biciklis végül több vonatra tudott csal felszállni, mivel a személyszállító vagonokra kevés kerékpár fér csak fel a kocsik előterébe. Ma reggel felhívtuk a MÁV ügyfélszolgálatát, ahol a Pénzcentrum munkatársának megerősítették a hírt, miszerint a nyári menetrendig nem közlekedtetnek egyszerre sok kerékpár szállítására alkalmas vasúti kocsikat, és azt is elmondták, a hagyományos vagonokra az előtérben lehet elhelyezni bicikliket, rendelkezésre álló tér függvényében kettőt, de maximum négyet.
A lapunkhoz eljuttatott élménybeszámoló szerint a tegnapi állapotok meglehetősen kaotikusak voltak, a kalauz is feszülten reagált arra a helyzetre, hogy egyszerre sokkal több biciklis akart felszállni a vonatra, mint amennyinek hely lett volna. Az olvasónk által a szerkesztőségbe eljuttatott képek tanúsága szerint, a megengedett kettő-négy biciklinél valamennyivel többet, és nem is csak az előtérbe engedtek fel végülis arra a szerelvényre, melyre ő is felszállt,

A helyzet pikantériája, hogy egyértelmű törekvés a Balatonnal kapcsolatban, hogy a terület ne kizárólag a nyári, legforróbb hónapokban vonzzon turistákat. Ezzel a céllal jött létre 2014-ben a Balatoni Kör is, amely vezető Balaton környéki borászokat, vendéglátósokat tömörít. A civil szervezet terveiről és tevékenységéről szóló cikkünk ide kattinitva érhető el. Mint az a fenti beszámolóból kiderül, az első őszi hétvégén sokan bicikliztek még a Balaton környékén, ám a kerékpárosok kiszolgálására a MÁV rendszer szinten nem volt felkészülve.
*A cikkben leírtakkal ellentétben a MÁV-nál nem szeptember 1-jén, hanem augusztus 28-án volt menetrendváltozás, ekkor lépett ugyanis életbe a nyárit váltó országos menetrend. Az olvasónktól kapott információval szemben tehát az igazság az, hogy már augusztus 28. óta nem közlekednek biciklis vagonok a MÁV vonalain. A cikk érdemi részét ez nem befolyásolja, a hibáért elnézést kérünk.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








