Vasárnap kezdődik a csillagászati tél, a napforduló 16 óra 3 perckor lesz
A zánkai úttörőváros strandját eddig bárki ingyen használhatta, mostantól viszont belépőt kell fizetni, ha ott akarunk csobbanni.
A zánkai úttörőváros strandját eddig bárki ingyen használhatta, mostantól viszont belépőt kell fizetni, ha ott akarunk csobbanni - írja az Inforádió.
Az úttörős időkben, majd a rendszerváltást követő első években is zártan működő gyermekváros strandját 22 évvel ezelőtt nyitották meg a külső látogatók előtt. Az akkor Gyermek és Ifjúsági Centrum néven működő intézménybe gyakorlatilag bárki bemehetett, mert a főkapun kívül azzal átellenben a 71-es főút másik oldalán volt egy ajtó gyalogosoknak, bicikliseknek. Később, a bicikliút elkészülte után Zánka felől is nyitottak egy biciklis, gyalogos bejáratot.
Már az utóbbi években ez utóbbit megszüntették, most viszont még drasztikusabb lépést tettek. A június 15-augusztus 31. közötti időszakban a felnőtteknek 500, a 3-14 év közötti gyerekeknek 400, a “kedvezményes belépő (3 éven aluli gyerek, diák, nyugdíjas)" pedig 300 forintért mehet be egy napra.
A két felnőttre, két gyerekre érvényes családi belépő 1500 forintba kerül. Kettőn felüli gyerekek után 200 forintot kell fizetni gyerekenként a családi jegy ára mellé. A felnőtt és kedvezményes jegyből 100-100 forintot elengednek 16 óra után.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Egyre fogynak a szabadstrandok a magyar tengernél, több település is fáremelésre kényszerült, miután az idegenforgalmi adó után járó kiegészítés januártól lecsökkent. Volt, ahol a parkolásért kezdtek pénzt kérni, máshol az eddig ingyenesen használható partszakaszt tették fizetőssé. Arról, hogy hogy alakultak a belépő-díjak a balatonnál, ebben a cikkünkben írtunk részletesen.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








