Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
A Sziget szervezői teltházas napokra, sok külföldi látogatóra, és sok nemzetközi hirdetőre számítanak a 25 éves fesztiválon.
Idén nyáron rendezik a 25. Sziget fesztivált. A rendezvény beharangozó sajtótájékoztatóján Kádár Tamás, a cég operatív vezetője elmondta: tavaly nagyon sikeres rendezvényt zártak, több napon keresztül teltházas volt a Sziget. A cég prognózisa szerint ez a siker idén is jó eséllyel megismétlődhet. Idén például új installációkkal, látványvilággal várják a látogatókat, de még nagyobb hangsúlyt fektetnek a környezetbarát működésre, például a vízhasználat jelentős részét a Dunából oldják majd meg.
A Sziget, mint nemzetközi márka több új irányba is nyit: vannak nemzetközi szponzorációs megjelenések - azaz egy nagy sporteseményhez hasonlóan sok cég a nemzetközi marketingbüdzséjéből költ a Szigeten.
Gerendai Károly főszervező, a Sziget Kft. leköszönő ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a rendezvény ma Magyarország elsőszámú turisztikai attrakciója. Ez azt jelenti, hogy akik a Szigetre érkeznek átlagosan több mint 7 napot töltenek Magyarországon.
80-85 ezer külföldi látogatója van minden évben a Szigetnek: ez a szervezők számításai szerint azt jelenti, hogy a fesztivál 650 ezer vendégéjszakát generál a turizmusnak - ez a teljes éves magyar forgalom 5 százalékát teszi ki. A rendezvény az egyik legismertebb magyar brand lett, ahová 100 országból érkeznek vendégek.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Január óta 70 százalékban egy amerikai befektetési alap, a Providence Equity Partners a tulajdonosa a cégnek: az ügyvezető szerint ennek nincs köze a visszalépéséhez, a tárgyalások is ettől függetlenül zajlottak. A fesztiválalapító szerint azonban nem kell attól tartani, hogy a Sziget eddigi képéhez, szellemiségéhez nagyot változtatna a pénzügyi befektető megjelenése, a cél a külföldi terjeszkedés.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








