Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Ötcsillagos álomutazás és búvárkodás helyett lelakott hotelszoba és hiányos ellátás várta a vendégeket az egyiptomi Hurghadán - írja a Magyar Hírlap.
A Budapesti Békéltető Testülethez (BBT) fordultak azok az utasok, akik tavaly novemberben ötcsillagos szállodában foglaltak szállást mintegy félmillió forintért. A hotel azonban elhanyagolt és lelakott volt, az ellátás hiányos, a tengerparton korall csak elvétve volt látható. Az étteremben macskák és madarak piszkítottak, a napozóágyak az ügyfelek szerint rozsdásak és koszosak voltak, a szoba kiszellőztethetetlen, a klíma pedig hangos volt.
Miután nem sikerült megállapodni az utazási irodával a békéltetőtestület ajánlást tett az utazási irodának, hogy 15 napon belül fizessen vissza a fogyasztónak 108 ezer forintot. Az iroda ennek nem tett eleget, mivel a panaszt nem találták megalapozottnak. Annyi változás, hogy az idei katalógusban a szálloda már csak négy csillag pluszos, és a búvárkodás már nem szerepel a kiemelt részben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








