Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Nem fogad el utazásra szóló, új megrendelést a Quaestor csoporthoz tartozó QuaesTour Utazási Iroda, csődöt azonban nem jelent a társaság - írta a turizmusonline.hu szakportál csütörtökön az utazásszervező cég közleményére hivatkozva.
A QuaesTour hangsúlyozza, hogy az érvényes foglalással rendelkezők továbbra is igénybe tudják venni a megrendelt szolgáltatásokat, függetlenül az utazása időpontjától.
A portálon idézett közlemény szerint a Quaestor csoportot érintő híradások és események kedvezőtlen hatással voltak a QuaesTour Utazási Irodára is. A társaság több lehetőséget is megvizsgálva arra jutott, hogy a működése a jelenlegi formában nem folytatható, ezért március 24-től megkezdte az ügyletek lezárásának folyamatát.
Az utazási iroda új megrendelést már nem fogad el, de a meglévő megrendelésekkel kapcsolatban minden partnerével szorosan együttműködik.
A társaság nemcsak utazásszervezéssel, hanem utazásközvetítéssel is foglalkozik, vagyis más utazási irodák által szervezett utat is lehetett foglalni náluk.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








