A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Várhatóan december 28-án megnyitja kapuit a Bakonyban az eplényi Nordica Síaréna - közölte az MTI-vel a síközpont marketingvezetője.
Ebele Bálint azt mondta, amint lehetséges, elkezdik a hóágyúzást, és terveik szerint december 28-án reggel kilenc órakor megnyitják a 2014/2015-ös síszezont. Ha az időjárás a számításaik szerint alakul, az első hazai sípályaként fognak megnyitni vasárnap.
Hozzátette, negyvennégy hóágyújukkal óránként hatszáz köbméternyi havat tudnak gyártani, így ha tartósan fagypont alá kerül a hőmérséklet, síelésre alkalmas terepet alakítanak ki a hét végére.
A marketingvezető közölte: terveik szerint nyitva lesz az 1-es pálya, a T1-es tanulópálya és valószínűleg az 1/b pálya is. Ez összesen 1347 méter síelhető pályát jelent, amelyet a tavalyi árakon vehetnek igénybe vendégeik. Üzembe helyezik Magyarország egyetlen négyüléses síliftjét és jár majd az 1-es csákányos és a T1 felvonó is. Emellett nyitva lesz a síiskola és a kölcsönző, és a síarénába érkezőket 1500-2000 parkolóhely és több büfé is várja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








