Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
Idén július végéig hárommilliárd forinttal több bevétel folyt be a személyautókra és autóbuszokra vonatkozó e-matricák eladásából, mint egy évvel korábban. A legrövidebb érvényességű idejű matricák a legnépszerűbbek - írja a Napi Gazdaság.
Számottevően növekedett idén a magáncélú e-matrica értékesítése, az első hét hónapban 30,2 milliárd folyt be az értékesítésből. Tavaly ugyanebben az időszakban bruttó 27,6 milliárd bevétel keletkezett. A legerősebb időszak egyébként a július-augusztus, főként a 10 napos termékek esetében.
A legtöbb e-matrica a legrövidebb érvényességű, azaz heti (10 napos) matricából fogy. Idén júliusban 976 ezer darabot adtak el belőle, míg tavaly valamivel kevesebbet, 955 ezret, ez négy százalékos emelkedés. A heti matrica népszerűségét részben a megnövekedett tranzitforgalommal lehet magyarázni, részben pedig azzal, hogy a hazai autópálya-használók is többet vesznek belőle.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








