Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Kiváló a Balaton vízminősége a Közép-dunántúli Környezetvédelmi és Természetvédelmi Felügyelőség csütörtöki, tájékoztatása szerint.
A hatóság az újabb, szombati mikrobiológiai vizsgálatokra hivatkozva azt közölte, a tó vize még az ivóvíz-minősítésnek is megfelel. A szakemberek a vízmintákat Tihany-Szántód térségében vették.
KATTINTS! Ilyen undorító sebek borítják a balatoni halakat: mi az igazság?
Jelezték azt is, hogy a mikrobiológiai vizsgálatok semmilyen szennyeződésre utaló jelet nem mutattak ki, "az E. coli és az Enterococcus értéke továbbra is nulla". A tó vize kiváló, megegyezik az ilyenkor szokásossal - írták.
A Földművelésügyi Minisztérium június 28-án adott tájékoztatást arról, hogy az egyik hírportálon megjelent fénykép miatt a felügyelőség szakemberei Tihany és Szántód között több ponton mintát vettek a Balatonból. A portál egy olvasói fotót közölt, melyen a vélekedés szerint vízen úszó szennyeződés látható.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








