Folytatódik az átlagosnál enyhébb időjárás a jövő héten is, de marad a borult, párás, gyakran ködös idő, néhol szitálás is várható.
Várhatóan 2017-ben vizsgálja meg az Európai Bizottság, hogy teljesítette-e Magyarország a 4-es metró építésére kapott uniós támogatásért cserében tett vállalásait. Ugyanakkor a szerződésben vállalt közel félmilliós utazás helyett alig 100-110 ezer utast számlálnak - írja a Népszabadság.
A nemrégiben átadott 4-es metró napi utasforgalma alig ötöde a támogatási szerződésben vállalt 474 ezer utazásnak. Az új vonalon egyelőre alig 100-110 ezer utast számlálnak, ami az átadás után mért 200 ezerhez képest is visszaesés.
A korábbi várakozások számos olyan beruházásra és intézkedésre alapultak - dugódíj, felszíni hálózat csökkentése, kelenföldi csomópont, P+R parkolók -, amelyekből egyelőre semmi nem lett. Pedig a beruházás megtérüléséhez arra lenne szükség, hogy az autósok jó része átüljön a metróra. Az "átszoktatást" szolgáló dugódíj bevezetését azonban bizonytalan időre kitolták, ugyanúgy, ahogy a felszíni közlekedés átalakítását is.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








