Több lépcsőben mintegy 20 trolibusz-járművezetőnek mond fel a BKV Zrt., miután a régi szovjet trolibuszok január elsejei forgalomból kivonása óta kevesebb járművet közlekedtetnek a vonalakon - írja a Népszava.
A lap úgy tudja, elkerülendő a csoportos létszámleépítéshez kapcsolódó kötöttségeket, a BKV öt fős csoportokban tervezi a létszámleépítést.
Ugyan a 30-34 éves ZIU-típusú trolik selejtezése indokolt volt, az év eleje óta a hálózat összteljesítménye csökkent, mivel kevesebb trolibusz közlekedik a vonalakon. A szolgáltatást megrendelő a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a bejelentéskor inkább azt hangsúlyozta, hogy a ZIU-k kivonásával korszerűsödik és fiatalodik a járműpark, ám azt már kevésbé, hogy ez a követési idők két-három perces növekedéséhez vezet.
Jelenleg ugyanis nincs annyi jármű, hogy tartani tudják a korábban megszokott menetrendet. A nyolc MAN-típusú jármű - például a honosítás, vizsgáztatás elhúzódása miatt - még nem kész arra, hogy utasokat szállítson, illetve tíz Ikarus felújítása is csúszik.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








