A főpolgármester közlése szerint tisztázódott az elővárosi járatok további üzemeltetésének kérdése a nemzeti fejlesztési miniszterrel folytatott csütörtöki egyeztetésen, és garanciákat kapott arra, hogy az utazóközönséget semmiféle hátrány nem éri.
Tarlós István csütörtöki sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a Németh Lászlóné miniszterrel és Völner Pál államtitkárral folytatott egyórás megbeszélésen tisztázódtak a kérdések, és könnyebb a helyzet, mint gondolta. Szavai szerint az állam egységes jogi szerkezetbe foglalt követelményeknek tesz eleget, amikor a Volánbusz járműveinek szolgáltatását be akarja kapcsolni a rendszerbe.
A főpolgármester tájékoztatása szerint garanciákat kapott arra, hogy az utazóközönség semmit sem fog megérezni abból: egyes, az agglomerációba járó vonalakon a Volánbusz szolgáltat. Nem lesz két-három bérlet, egy marad, és a sárga busz is megáll a városhatáron belüli összes megállóban - tette hozzá a városvezető. Elmondta, hogy a Volánbusz és a BKV meg fog állapodni az együttműködés feltételeiben. Hozzátette, ez azért sem baj, mert meg kellene valósulnia az 1998 óta emlegetett közlekedési szövetségnek, amely a MÁV-ot, a Volánt és a BKV-t foglalná magában.
Tarlós István arról is beszámolt: a kormány hozzáállását nem fogja befolyásolni, hogy a Volánbusz átveszi a közigazgatási határon kívüli járatok üzemeltetését. A HÉV-vonalakról szólva elmondta: a vonatok ezután is a teljes vonalon közlekednek, nem kell bérbe adni a vágányokat és a kocsiszíneket. "Senkinek nem kell aggódni az agglomerációban sem, magyarán nincs balhé" - fogalmazott a főpolgármester.

Brutál bírságok a Ryaniarnél: erre figyelj, ha nem akarsz 300 ezer forintot fizetni felszállás előtt
Egy londoni utas nemrég arról számolt be, hogy többé nem utazik a Ryanairrel, miután 75 eurós (kb. 29 000 forint) büntetést kellett fizetnie bőröndje miatt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


