Jelentős árengedményeket nyújtanak az országba látogató külföldieknek a görögországi szállodák, illetve az utazásszervező cégek.
Az ekathimerini.com görög hírportál összeállítása szerint az interneten foglalt szállodai szobák ára most átlagosan 8 százalékkal alacsonyabb, mint tavaly júniusban, Athénban például 22 százalékkal csökkentek az árak az egy évvel korábbihoz képest. A görög fővárosban júniusban 90 euróra mérséklődött a szállodai szobák ára az egy évvel korábbi 115 euróról, miközben az utóbbi legjobb évben, 2008-ban az átlagár 143 euró volt.
Egy átlagos kétágyas görögországi szállodai szoba ára egy éjszakára most 100 euró, ami 23 százalékkal alacsonyabb, mint az összehasonlított 24 európai országban szokásos 130 eurós átlagár. Ez a hírportál kimutatásai szerint azt jelent, hogy a szállást tekintve pillanatnyilag Görögország az ötödik legolcsóbb ország a vizsgált 24 ország közül.
A görög utakra szakosodott egyik legnagyobb brit utazásszervező, az Olympic Holidays például 25 százalékkal szállította le árait a csúcsidőszakban is: ez azt jelenti, hogy egy négytagú családnak hét napra Rodosz szigetén 1.928 fontsterlingért (hozzávetőleg 711 ezer forintért) adnak egy utat, 688 fonttal, azaz 250 ezer forinttal olcsóbban, mint korábban.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








