Szélesebb és új gyalogosfelület alakul ki, a rakpartról érkező autók pedig a Március 15. téren tudnak majd felhajtani az Erzsébet hídra - mondta a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatója az Inforádiónak.
Vitézy Dávid kiemelte, hogy 2013 nyarán kezdődhet a Ferenciek tere átalakítása, egy évvel később pedig a Széchenyi tér rendezése. Megszűnik a Ferenciek tere alatt húzódó aluljáró, és újra lekövezett, összefüggő közterület lesz a templom, a jégbüfé és a Petőfi Sándor utca környékén.
Vitézy Dávid beszélt arról is, hogy a Széchenyi tér rendezésénél azt szeretnék elérni, hogy a tér közepén lévő zöldfelületre szabályosan át lehessen menni. A Lánchídra tartó autók a tér déli részén közlekednek majd, a Magyar Tudományos Akadémia előtt pedig egy új teret alakítanak ki.
A vezérigazgató kifejtette, hogy például a Flórián tér, a Ferenciek tere, a Nyugati és Keleti pályaudvarnál lévő csomópontok is úgy épültek, hogy lényegében csak autóval járhatók át kényelmesen.
Ezen szeretnének változtatni, így a Baross tér és a Fővám tér, valamint a Széll Kálmán tér jövőre induló rekonstrukciójánál is kiemelten figyelnek a gyalogosok érdekeire.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








