Külföldiekből él a magyar rendezvényszervezés. Akinek volt pénze reklámra, az most nagyon jól kereshet Nyugat-Magyarországon - írja a Napi Gazdaság.
Sorban állnak a magyarországi rendezvényszervezők irodái előtt az osztrákok, németek, svájciak, olaszok és oroszok is. Hazánkban jóval olcsóbb ugyanis megtartani egy nagyobb rendezvényt, mint ezen országok bármelyikében. Nem ritkaság például, hogy több busznyi, illetve repülőnyi násznép érkezik egy-egy esküvőre.
A korábban oly népszerű helyszínek mellett, mint például a főváros, Gödöllő, a keszthelyi Festetics-kastély vagy éppen a balatoni és dunai rendezvényhajók egyre inkább felfutóban vannak a gyógyfürdőkben, valamint a welness-szállodákban tartott rendezvények is. Ugyanakkor a falusi turizmussal foglalkozó vendéglátók is igyekeznek hasznot húzni a nagyszámú külföldi vendégseregből.
A külföldi igény növekedése elsősorban annak köszönhető, hogy azok a vállalkozók, akik a válság után még rendelkeztek némi tőkével külföldön reklámozták szolgáltatásaikat. Egy 150-200 fős lagzi itthon még extra kívánságok esetén is maximum a felébe, de inkább harmadába kerül, mint a határon túl.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








