5 °C Budapest

Milyen kocsit vettünk 2010-ben? Íme a legkelendőbb autómárkák

2010. november 19. 13:02

Közzétette legfrissebb piaci elemzését a JATO Dynamics (globális autóipari piackutató cég). A jelentésből kiderül, hogy a fejlődés korábbi jelei ellenére az európai újautó eladásokra továbbra is a csökkenés a jellemező, továbbá, hogy melyek a legkelendőbb márkák Magyarországon.

Az Európa 10 legsikeresebb márkáját tömörítő toplista 9 szereplőjének eladásai elmaradtak a tavaly mért eredményeiktől. Az eladott újautók tekintetében továbbra is a Volkswagen modelljei a listavezetők. A Suzuki volt az év legnagyobb vesztese, közel 70%-os forgalomesést volt kénytelen elkönyvelni a tavalyi évhez viszonyítva.

Hazánkban 2010-ben a Ford, a Skoda, a Volkswagen és az Opel tudott 10% feletti piaci részesedést elérni, Suzukit már csak minden 17. újautó vásárló választ.


"Vegyes a kép a jelenlegi újautó eladások terén Európában. Míg az "Öt Nagy" piac éppen csak hogy evickél kifelé a válságból a Közép és kelet-európai piacok többsége (a magyar kivételével - szerk.) továbbra is dinamikusan növekszik." - mondja David Di Girolamo a JATO Consult Üzletágvezetője - valamint hozzáteszi - "A kelet európai volumen növekedés ugyan nem elegendő ahhoz, hogy a teljes kontinens viszonylatában éreztesse hatását, az viszont mindenképpen jó jel, hogy a válságtól leginkább sújtott országokban már egyértelműen megindult a fejlődés."

 

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 16. kedd
Csongor
16. hét
Április 16.
A hang világnapja
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem