Ma indul a kétnapos StarGarden a budapesti Népstadion kertben. A Sziget Szervezőiroda először rendez fesztivált az idősebb generációnak.
Ma és holnap a Népstadion kertben lépnek fel a nemzetközi és hazai zenei élet nagy legendái az Animalstól az Omegáig: a sorban ott van -többek között- a Deep Purple, a Kool and the Gang, a Blood Sweat and Tears, a Korál, a Karthago, a Beatice is.
A két nap alatt, négy színpadon, több mint 40 hazai és nemzetközi sztárprodukció élő koncertjét hallgathatják meg az érdeklődők. Nagyszabású adománygyűjtés is indul: a Magyar Televízió június 5-ei karitatív műsorában elárverezik ismert magyar és külföldi zenészek tárgyait, a budapesti StarGarden fesztivál pedig minden belépőjegy árából ezer forintot ajánl fel azokat segítve, akiknek a lakhatása került veszélybe a közelmúlt árvizei miatt.
Gerendai Károly, a Sziget Szervezőiroda ügyvezetője korábban úgy fogalmazott, hogy a StarGarden elsősorban az idősebb generációt, a fesztiválozó fiatalok szüleit célozza meg. "Felidézni egy korszak szellemét, az úgynevezett nagy generációt, ezt szeretnénk elérni" - fűzte hozzá.
A StarGarden a nagy zenészek mellett nagy borokat, zamatos pálinkákat és ízes ételeket is kínál. "A zenei fesztivál mellett egy nívós borfesztivál, egy pálinkafesztivál és a gasztrohungarikumok fesztiválja is várja a nagyérdeműt" - mondta Fülöp Zoltán a rendezvény egyik megálmodója. Kortyolhatjuk például hazai borvidékek legnevesebb borkészítőinek italait, mintahogy a legjobb hazai pálinkák is képviseltetik magukat ezen a két napon. A StarGarden gasztro-kínálatában a borokhoz illő kézműves sajtokat is majszolhatjuk, s ízelítőt kaphatunk a hazai mangalica és szürkemarha-kínálatból, az ínycsiklandozó falatok közül nem hiányoznak majd a legjobb hazai és külföldi sonkák és kolbászok sem.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Komoly bírságot kapott az egyik hazai bank
- Eddig közel 400 ezer ajánlóívet igényeltek a jelöltek és jelölőszervezetek
- Dél-Magyarországon is egyre gyakrabban bukkan fel egy emberre is veszélyes galandféreg
- Babos Tímeáék döntősök Rouenban
- Andrej Babis: az illegális migráció rákbetegség, az uniós paktum nem gyógyítja
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának