Ma indul a kétnapos StarGarden a budapesti Népstadion kertben. A Sziget Szervezőiroda először rendez fesztivált az idősebb generációnak.
Ma és holnap a Népstadion kertben lépnek fel a nemzetközi és hazai zenei élet nagy legendái az Animalstól az Omegáig: a sorban ott van -többek között- a Deep Purple, a Kool and the Gang, a Blood Sweat and Tears, a Korál, a Karthago, a Beatice is.
A két nap alatt, négy színpadon, több mint 40 hazai és nemzetközi sztárprodukció élő koncertjét hallgathatják meg az érdeklődők. Nagyszabású adománygyűjtés is indul: a Magyar Televízió június 5-ei karitatív műsorában elárverezik ismert magyar és külföldi zenészek tárgyait, a budapesti StarGarden fesztivál pedig minden belépőjegy árából ezer forintot ajánl fel azokat segítve, akiknek a lakhatása került veszélybe a közelmúlt árvizei miatt.
Gerendai Károly, a Sziget Szervezőiroda ügyvezetője korábban úgy fogalmazott, hogy a StarGarden elsősorban az idősebb generációt, a fesztiválozó fiatalok szüleit célozza meg. "Felidézni egy korszak szellemét, az úgynevezett nagy generációt, ezt szeretnénk elérni" - fűzte hozzá.
A StarGarden a nagy zenészek mellett nagy borokat, zamatos pálinkákat és ízes ételeket is kínál. "A zenei fesztivál mellett egy nívós borfesztivál, egy pálinkafesztivál és a gasztrohungarikumok fesztiválja is várja a nagyérdeműt" - mondta Fülöp Zoltán a rendezvény egyik megálmodója. Kortyolhatjuk például hazai borvidékek legnevesebb borkészítőinek italait, mintahogy a legjobb hazai pálinkák is képviseltetik magukat ezen a két napon. A StarGarden gasztro-kínálatában a borokhoz illő kézműves sajtokat is majszolhatjuk, s ízelítőt kaphatunk a hazai mangalica és szürkemarha-kínálatból, az ínycsiklandozó falatok közül nem hiányoznak majd a legjobb hazai és külföldi sonkák és kolbászok sem.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


