Újabb toplistára került fel Budapest Svédországban: a legnagyobb"citybreak" utazásszervező, az Airtours első negyedévi adatai szerint a magyar főváros - most először - dobogós helyen áll az eladásokban. Az elmúlt évhez képest 15%-kal növekedett az eladott budapesti utazások száma. A listát London vezeti, a legnagyobb növekedést New York, Barcelona és Budapest mutatja. Érdekes, hogy Prága, Bécs, Róma, Párizs és Isztambul iránt is csökkent az érdeklődés.
A teljes lista, amely április 9-én valamennyi szakmai hírlevélben és a napisajtóban is megjelent Svédországban:
1. London +22%
2. Barcelona +69%
3. Budapest +15%
4. Berlin +11%
5. Prága -15%
6. Párizs -5%
7. Róma -5%
8. Isztambul -13%
9. New York +287%
10. Bécs -3%
A KSH frissen publikált 2010. január-februári adatai megerősítik a fenti trendet: az észak-európai utasok az első két hónapban 35.608 éjszakát töltöttek a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken, ami 12,5%-kal több, mint a tavalyi év azonos időszakában. A régióból a legnagyobb növekedés Svédországból volt: 40%.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








