A Ford bejelentette, hogy megszületett a megállapodás a Volvo értékesítéséről a Zhejiang Geely Holding Grouppal: a kínai cég 1.8 milliárd dollárt fizet az autógyártóért.
Megszületett a megállapodás a Zhejiang Geely Holding Group és a Ford között, aminek eredményeként a kínai autógyártó 1.8 milliárd dollárért vásárolja meg a Volvo Car-t. A tranzakciót készpénzzel finanszírozza a cég és a Ford várakozásai szerint a harmadik negyedévben zárulhat le az értékesítés. Még a szabályozó hatóságok jóváhagyására vár a két autógyártó - derül ki a Ford közleményéből.
A Fordnak bár egyáltalán nem lesz ezek után tulajdonrésze a Volvoban, ugyanakkor még számos területen együtt dolgozik majd a céggel az értékesítés lezárását követően is. A Geely közölte, hogy megtartaná a társaság svéd és belga gyárait, valamint kínai gyártási lehetőségeket mérlegel.
Hónapok óta húzódtak a tárgyalások a két autógyártó között és decemberben felröppentek olyan híresztelések, miszerint a fontosabb kérdésekben már megszületett a megállapodás. A Volvo a Ford utolsó luxusautó márkája volt, amit még nem értékesített a reorganizációs program keretein belül. 2008-ban a Ford eladta a Jaguart és a Land Rovert, hogy három márkájára fókuszálhasson: a Ford, a Mercury és a Lincoln modellekre.
A Geely már régóta tervezte, hogy növeli kitettségét Európában, korábban olyan piaci pletykák is napvilágot láttak, miszerint ajánlatot szándékozott tenni az Opelra és a Saabra.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak
- Remény csillant egy harminc éve húzódó konfliktus lezárására
- Nagy valószínűséggel vége Hanga Ádám szezonjának
- Trump-per: felgyújtotta magát egy ember a bíróság épületénél – videó
- Az óvóhelyre kellett menekíteni Kijevben a német gazdasági minisztert
- Jelentős esemény Nicole Kidman pályafutásában