A Ford bejelentette, hogy megszületett a megállapodás a Volvo értékesítéséről a Zhejiang Geely Holding Grouppal: a kínai cég 1.8 milliárd dollárt fizet az autógyártóért.
Megszületett a megállapodás a Zhejiang Geely Holding Group és a Ford között, aminek eredményeként a kínai autógyártó 1.8 milliárd dollárért vásárolja meg a Volvo Car-t. A tranzakciót készpénzzel finanszírozza a cég és a Ford várakozásai szerint a harmadik negyedévben zárulhat le az értékesítés. Még a szabályozó hatóságok jóváhagyására vár a két autógyártó - derül ki a Ford közleményéből.
A Fordnak bár egyáltalán nem lesz ezek után tulajdonrésze a Volvoban, ugyanakkor még számos területen együtt dolgozik majd a céggel az értékesítés lezárását követően is. A Geely közölte, hogy megtartaná a társaság svéd és belga gyárait, valamint kínai gyártási lehetőségeket mérlegel.
Hónapok óta húzódtak a tárgyalások a két autógyártó között és decemberben felröppentek olyan híresztelések, miszerint a fontosabb kérdésekben már megszületett a megállapodás. A Volvo a Ford utolsó luxusautó márkája volt, amit még nem értékesített a reorganizációs program keretein belül. 2008-ban a Ford eladta a Jaguart és a Land Rovert, hogy három márkájára fókuszálhasson: a Ford, a Mercury és a Lincoln modellekre.
A Geely már régóta tervezte, hogy növeli kitettségét Európában, korábban olyan piaci pletykák is napvilágot láttak, miszerint ajánlatot szándékozott tenni az Opelra és a Saabra.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








