A Wizz Air, Kelet-Közép Európa legnagyobb diszkont légitársasága tovább bővíti útvonalhálózatát. A légitársaság 2010. július 1-től elindítja új járatát Budapestről Pisába. Pisa a hatodik olasz célállomás, amit a Wizz Air Budapestről elérhetővé tesz. A járat heti három alkalommal közlekedik majd.
Jegyek már bruttó 8,680 forinttól foglalhatók a wizzair.com-on és a 06 90 181 181 telefonszámon.
A pisai járatra, mint minden Budapestről induló járatra javasoljuk az online utasfelvételt, amely jelenleg Budapestről és további 20 repülőtérről vehető igénybe. Miután 2010. április 1-től minden útvonalon, mindkét irányból elérhető lesz az online utasfelvétel, a repülőtéren történő utasfelvételért 2,750 forintot kell majd fizetni a repülőtéren. Az online utasfelvétel továbbra is ingyenes lesz. Az új rendszer jelentősen lecsökkenti, vagy akár meg is szüntetheti a check-in előtti sorbanállást és értelemszerűen a check-in pultok számát, így mind az utasok, mind pedig a légitársaság számára optimális megoldást jelent.
A Wizz Air több mint 7,8 millió utast szállított 2009-ben, 33%-kal többet, mint egy évvel korábban. A légitársaság jelenleg 28 Airbus A320 repülőgépet üzemeltet 11 bázisról Lengyelországban, Magyarországon, Bulgáriában, Romániában, Ukrajnában és Csehországban. Budapestről jelenleg 20 célállomást ajánl a Wizz Air.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








