7.8 millió utast szállított a Wizz Air 2009-ben, 33%-kal többet, mint egy évvel korábban - tette közzé a légitársaság.
Az elmúlt év folyamán a légitársaság megnyitotta tizenegyedik bázisát Prágában, hét új Airbus A320 típusú repülőgépet vett át és negyven új járatot indított be. Jelenleg a flotta 27 gépből áll, a hálózatban pedig 147 célállomás található idén télen.
Magyarországon a Wizz Air jelenleg 45.8%-os részesedéssel rendelkezik a diszkont légitársasági piacon. 2009-ben közel egy millió utast vitt el, amely több mint 20%-os növekedést jelent 2008-hoz képest. Idén szeptemberben beindult a Budapest-Düsseldorf/Weeze járat és a hálózat hamarosan további két célállomással bővül: 2010 februárjában Turku, márciusban pedig a Bologna/Forli válik elérhetővé Budapestről.
"2010-ben hasonló tempót diktálunk majd, új bázisokat és új útvonalakat nyitunk, növeljük a járatszámot és a kapacitást és több mint 10 millió utast viszünk majd." - olvasható Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatójának prognózisa a légitársaság közleményében.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








