Hónapról hónapra nagyobb az elmaradás a múlt évi értékekhez képest, továbbra sem alakulnak biztatóan a regisztrációsadó-bevételek.
Ez is azt jelzi, hogy az autópiacon nincs előremozdulás, tart a súlyos recesszió.
Május végéig összesen 18,2 milliárd forintot fizettek be az autóvásárlók regsiztrációsadó címén, a tavalyi azonos időszakban ennek több mint kétszeresét, 38,3 milliárdot.
A hazai kereslet zuhanását kompenzálja, hogy megugrott a külföldi vevők száma, érzékelhető az európai roncsprémium-akciók hatása. A külföldi vevőknek megéri, hogy esetenként több száz kilométert utazzanak az olcsóbb autókért.
A kilátások meglehetősen borúsak, a kereskedők biztosak abban, hogy messze a tavalyi értékesítési számok alatt tudnak csak produkálni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








