Aukcióra bocsátották a Ford 1934-es koncepció autóját. A modell végül 1,76 millió dollárért kelt el.
Hosszú évtizedeken keresztül egy floridai garázsban pihent az az autó, amit Henry Ford fia, Edsel Bryant Ford tervezett 1934-ben. A modellt a márka első koncepció autójaként tarják számon, ezért nem is meglepő az igen magas kialkudott ár.
Edsel Bryant Ford 1925-től 1943-ig ült a cég elnöki székében. Számos fontos modell, úgy mint az 1932-es Ford kötődik nevéhez. Elnökségét megelőzően az autók tervezésében csak mérnökök vettek részt, ő azonban egy designer csapatot hozott létre, különös jelentőséget tulajdonítva a formavezetésnek. A stúdió első modellje a most aukcióra bocsátott 1934 Ford Model 40 volt.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








