Bár húsvét már elmúlt, Cipruson most szombaton rendezik meg azt a csokoládé workshopot, melynek keretében aukcióra bocsátják a világ legdrágább húsvéti csokoládé tojását.
A Cipruson található Platres településen jótékonysági aukcióra készülnek. Az eladásra szánt portéka a Guinness rekordok közé is bekerülhet, mivel egyedülállónak számít értékét tekintve, ami elérheti a 25 000 eurót.
Az aukción legutolsóként bemutatásra kerülő tojás a gyűjtők és az alternatív befektetések szerelmeseinek figyelmét is felkeltheti, hiszen négy karátos gyémánt medállal, egy karátos gyémánt gyűrűvel, rubinttal, smaragddal, néhány zafírral és ametiszttel díszített - árulja el a workshop szervezője.
A húsvéti tojás nem csak értékét tekintve egyedülálló, hiszen a Fabergé már készített hasonló értékű tojást, azonban az porcelánból volt. Ez csokoládéból készült.
Az eseményen részt vesz a Guinness Rekordok Könyvének képviselője, valamint független értékbecslők is. A szervező állítása szerint már többen jelezték szándékukat a licitálásra. Számukra, biztonsági okokból 15 ezer euro letét elhelyezése szükséges.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A aukcióból származó bevételek egészét egyékbént egy kutyamenhely számára ajánlják fel.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








