Nem is gondolnánk, hogy mennyit érhet egy Alfa Romeo, ha arra használták, hogy egy olasz diktátort furikázzon bizonyos időközönként a tömeg szeme láttára. Az 1935-ös 6C 2300 Pescara Spyder modell Mussolini autója volt, és világrekord áron kelt el a napokban, 550 ezer fontért (181,5 millió forint).
Az aukciót szervező H&H szóvivője viszont nem a történelmi kapcsolatot hangsúlyozta ki, ehelyett az autó versenymúltjára és egyedi kidolgozására hívta fel a figyelmet. Az autó ugyanis indult a legendás olasz Mille Miglia versenyen 1936-ban.
Annak ellenére, hogy a most eladott autó egyike a 60 darab első generációs modellnek, a karosszéria egyedi. Valószínűleg a történelmi kapcsolat mellett ennek is köszönhető volt, hogy négy komoly érdeklődő is szemet vetett a járműre. Mussolini járműve végül egy brit gyűjtő tulajdonába került, aki viszont szeretett volna névtelen maradni.
Az egyszer már kalapács alá kerül modellért februárban mindössze 450 ezer fontot (148,5 millió forint) fizettek volna, amiért a tulajdonos nem volt hajlandó eladni. A most kínált 550 ezer font (181,5 millió forint) viszont már elégnek bizonyult ahhoz, hogy gazdát cseréljen a híres fasiszta diktátor Alfa Romeo-ja...
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








