Sokat elárul egy autó használati értékéről az, hogy egy traumás baleset után az autósok mekkora hányada választja ismét azt a márkát, tehát mennyire elégedett az adott modell teljesítményével és biztonságosságával.
A brit Auto Express számára készített exkluzív felmérésben egy biztosító társaság ezért annak járt utána, hogy a totálkárosnak minősített autósok mekkora arányban választják ismét ugyanazt a márkát, amellyel balesetet szenvedtek.
Sokakat meglephet, de a felmérés szerint a leghűségesebb autóvásárlók a Fordot választják, a totálkárosnak minősített Fordok tulajdonosainak 40,3 százaléka ismét az amerikai gyártó és modelljei mellett teszi le a voksát.

A Ford ezzel olyan európai luxusmárkákat utasított maga mögé mint a Mercedes vagy a BMW. A második helyen a Volkswagen végzett, eredménye alig marad el a Fordtól, a harmadikon pedig újabb meglepetésre nem a BMW, hanem nagy riválisa, a Mercedes.
A német márkák közül egyedül a Volkswagen-csoporthoz tartozó Audi teljesítménye silány etéren. Bár az Audi modellekről a legtöbb autósnak a kiváló vezetési élmény ás a kimagasló minőség jut eszébe, a márka az újravásárlási listán csak tizenharmadik helyen végzett.
A legrosszabb teljesítményt a Hyundai és a Seat tudhatja magáénak, az újravásárlási ráta mindkét esetben kiábrándítóan alacsony: a totálkáros Hyundai-ok 15,3, míg az ugyanilyen Seatok tulajdonosainak 14,8 százaléka választaná ismét ugyanazt a márkát.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








