A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik nem korlátlan adatcsomaggal rendelkeznek.
A Spotify új üzenetküldő funkciót vezetett be, amely felhasználói ellenállásba ütközött, miközben a vállalat szerint a szolgáltatás opcionális és könnyen kikapcsolható - írja a Daily Mail.
A világ egyik legnépszerűbb zenei streaming szolgáltatása, a Spotify felhasználói körében felháborodást váltott ki a napokban bevezetett új funkciójával. A vállalat által bevezetett "Messages" (Üzenetek) nevű eszköz lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az alkalmazáson belül osszanak meg tartalmakat és csevegjenek barátaikkal.
Bár a Spotify állítása szerint ezzel "azt adják a felhasználóknak, amit szeretnének", a közösségi médiában megjelenő reakciók alapján sokan nem értenek egyet ezzel. Több elégedetlen felhasználó az X platformon fejezte ki nemtetszését, egyesek szerint "senki sem akarja ezt", mások "teljesen feleslegesnek" tartják az újítást. Egy szkeptikus felhasználó egyenesen azt állította, hogy "ez tönkre fogja tenni az üzletet".
A Messages funkció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy személyes üzeneteket küldjenek, Spotify-tartalmakat osszanak meg, valamint szöveggel és emojikkal reagáljanak. "Az Üzenetek azokra a beszélgetésekre szolgálnak, amelyeket már most is folytatsz a barátaiddal és családtagjaiddal zenékről, podcastokról és hangoskönyvekről" - magyarázta a Spotify.
Az üzenetküldéshez a felhasználóknak egyszerűen a "megosztás" ikonra kell koppintaniuk zenehallgatás, podcast vagy hangoskönyv hallgatása közben. Ezután kiválaszthatják a barátot, akinek üzenni szeretnének, majd elküldhetik a tartalmat. Ha a barát elfogadja az üzenetkérést, emojikkal reagálhatnak, szöveges üzeneteket küldhetnek és tartalmakat oszthatnak meg egymással.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A közösségi médiában azonban nem fogadták jól az új funkciót. Egy felhasználó így reagált: "Szó szerint csak zenehallgatásra használjuk az alkalmazást, ez teljesen felesleges, és időpocsékolás mindannyiunk számára." Egy másik hozzátette: "Ez butaság. Olyan korban élünk, amikor az okostelefonokkal a megosztás már így is nagyon egyszerű. Ez csak időpocsékolás a fejlesztőitek számára."
A Spotify hangsúlyozza, hogy az üzenetküldés teljesen opcionális. "A felhasználók választhatnak, hogy elfogadják vagy elutasítják a barátoktól és családtagoktól érkező üzenetkéréseket" - közölte a vállalat. A nem kívánt üzenetek jelenthetők, és a felhasználók akár teljesen ki is kapcsolhatják a Messages funkciót a beállításokban.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








