Növekszik a mesterséges intelligencia (MI) iránti nyitottság: a 30-40 év körüliek használják a legszívesebben pénzügyeik kezelésére a technológiát.
A Meta újabb lépéssel terelheti a felhasználókat a Meta Verified előfizetés felé. Megbízható iparági értesülések szerint a Facebookon hamarosan korlátozhatják a külső hivatkozások megosztását azoknál, akik nem fizetnek havidíjat. Az érintett profiloknál havonta legfeljebb két linket lehetne megosztani ellenszolgáltatás nélkül.
A tájékoztatásról szóló értesítések nagyjából december 10. óta érkeznek a felhasználókhoz a világ több pontján. Ezek alapján a Meta Verified előfizetéssel nem rendelkező fiókok a Facebook-hírfolyamban havonta mindössze két olyan posztot tehetnének közzé, amely külső oldalra mutató hivatkozást tartalmaz. A további linkmegosztáshoz előfizetésre lenne szükség.
A korlátozás ugyanakkor nem minden hivatkozásra vonatkozna. A jelenlegi információk szerint nem számítanak bele a limitbe a hozzászólásokban elhelyezett linkek, az affiliate hivatkozások, a Meta saját felületeire vezető linkek, valamint a privát üzenetben elküldött URL-ek.
Az intézkedés elsősorban az üzleti célú felhasználókat érintené. Ide tartoznak a Facebook-oldalak és a professzionális módban működtetett privát profilok. A magáncélra használt személyes profilokra a korlátozás a jelek szerint nem vonatkozna.
A Meta célja ezzel nemcsak a Meta Verified előfizetések számának növelése lehet, hanem az is, hogy a felhasználókat minél hosszabb ideig a saját platformjain belül tartsa, csökkentve a külső oldalakra történő átkattintásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








