Azahriah szerint nem a siker hajszolásának, hanem a zene iránti szeretetnek és a kísérletezési vágynak kellene az alkotás fő motivációjának lennie.
A Spotify további áremeléseket tervez, miközben új funkciókkal bővíti szolgáltatásait és egymilliárd felhasználó elérését tűzte ki célul - írja a Financial Times cikke alapján a VG. A zenei streamingszolgáltató az elmúlt két évben kezdett áremelésekbe, ami 2024-ben már meghozta az első éves nyereséget.
Alex Norström, a Spotify társelnöke és kereskedelmi igazgatója a Financial Timesnak nyilatkozva kijelentette, hogy az áremelések immár a vállalat normál üzletmenetének részét képezik, miután évekig változatlanul tartották díjaikat. Hangsúlyozta ugyanakkor, hogy a magasabb előfizetési díjakat új szolgáltatások és funkciók bevezetésével kívánják ellensúlyozni.
A streamingszolgáltató két évvel ezelőtt kezdte meg az áremeléseket, amit a befektetők pozitívan fogadtak, hiszen a hosszú ideig tartó felhasználószám-növekedés után a nyereségességre való összpontosítást sürgették. A magasabb árak és a költségcsökkentési intézkedések eredményeként a vállalat 2024-ben először könyvelhetett el éves nyereséget.
A cég nemrég bejelentette, hogy szeptembertől bizonyos piacokon ismét emelkednek a prémium-előfizetések havi díjai, aminek hatására részvényeik közel 10 százalékkal erősödtek. Norström szerint az áremelések ellenére is folyamatosan nő az előfizetők száma, és a Spotify piaci részesedése is bővül.
A világ népességének valamivel több mint 3 százaléka fizet nekünk rendszeresen. Úgy gondolom, még rengeteg lehetőség van az előfizetői szám növelésére
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
– jegyezte meg a kereskedelmi igazgató. A vállalat legutóbbi jelentése szerint előfizetőinek száma éves szinten 12 százalékkal, 276 millióra emelkedett, míg a havi aktív felhasználók száma 11 százalékkal, 696 millióra nőtt, felülmúlva az elemzői várakozásokat. Ennek ellenére a második negyedévben a cég még veszteséget könyvelt el.
Norström optimista előrejelzése szerint a streamingszolgáltató a jövőben akár egymilliárd felhasználót is elérhet. "Több mint negyedmilliárd előfizetőnk van havonta, és egyre többet használják a szolgáltatásunkat" – mondta. A Spotify a napokban közölte, hogy felhasználói eddig közel 9 milliárd lejátszási listát hoztak létre, és egy új funkciót is bevezettek, amely lehetővé teszi a dalok közötti átmenet személyre szabását. A vállalat célja, hogy ösztönözze a felhasználókat saját listák készítésére és aktívabb részvételre, ezzel ellensúlyozva a mesterséges intelligencia által generált tartalmak terjedését.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








