Karácsonyfaárusok szerint évek óta visszatérő gond, hogy az ünnepek közeledtével egyre több fenyőfa tűnik el a standokról:
Itt a Yettel, Telekom, One karácsonyi ajándéka: minden ügyfél megkaphatja, rengeteget spórolhatnak
Karácsonykor az egyik legnépszerűbb ajándék a mobiltelefon – nem véletlen, hogy a szolgáltatók minden évben különleges ajánlatokkal készülnek. Idén a Yettel, a Telekom és a One ünnepi akciói között ingyenes adatnapok, extra kuponok, készülékkedvezmények és ajándék előfizetések szerepelnek, amelyekkel új és meglévő ügyfelek egyaránt komoly összegeket spórolhatnak.
Az okostelefon az elmúlt évtizedben a mindennapok nélkülözhetetlen eszközévé vált, így nem meglepő, hogy karácsonykor sokan lepik meg vele szeretteiket – vagy éppen magukat. A Pénzcentrum piaci körképek szerint az ünnepi szezonban a magyarok jelentős része mobiltelefont vásárol, sok családban ilyenkor kapják meg a gyerekek az első készüléküket. A szolgáltatók pedig minden évben különleges akciókkal készülnek, hogy az ünnepi költekezés közben az ügyfelek spórolni tudjanak.
Yettel: 0 Ft-os készülékek és adventi kuponok
A Yettel karácsonyi kampányában kiemelt készülékek akár 0 Ft-ért elvihetők, ha az ügyfél Prime Extra vagy Prime Plus tarifát választ két év hűséggel. Például a Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G vagy a Samsung Galaxy A35 5G ilyen feltételekkel ingyenesen elérhető. Emellett a Yettel appban adventi kuponok várják az ügyfeleket, amelyek különféle kedvezményeket biztosítanak. A szolgáltató 15% kedvezményt kínál okosórákra új készülék vásárlása mellé, valamint jótékonysági akciót is indított: az ügyfelek egyszerűen adományozhatnak a Yettel felületén keresztül.
Telekom: Magenta Moments kalendárium és Disney+ ajándék
A Telekom ünnepi ajánlatai a Magenta Moments kalendáriumhoz kapcsolódnak, amelyben decemberben minden nap más kedvezmény vagy meglepetés érhető el.
- Korlátlan mobilnet 3 napra: december 2–28. között aktiválható a Telekom alkalmazásban.
- Disney+ előfizetés 3 hónapig díjmentesen: új vagy meglévő ügyfeleknek, akik extra kiegészítőként választják.
- Készülékkedvezmények: akár 55 000 Ft kedvezmény okostelefonokra, tabletekre, TV-kre és okosórákra, 2 év hűségvállalással.
- Kuponakciók: 22 000 Ft extra kuponkedvezmény, valamint 30% kedvezmény hangprojektorokra.
A Telekom emellett könyv- és fotókönyv-ajánlatokat is kínál partnerein keresztül, például 28%-os Líra.hu kedvezményt.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
One: kedvezményes tarifák és otthoni csomagok
A One idei ünnepi kampányában a hangsúly a kombinált szolgáltatásokon van: mobil, internet és televíziós előfizetések együtt választva jelentős megtakarítást kínálnak. Az ügyfelek többféle módon spórolhatnak:
- Korlátlan mobil tarifacsomagok már havi 6 490 Ft-tól elérhetők, így azoknak kedveznek, akik sokat interneteznek vagy telefonálnak.
- Otthoni szolgáltatások: a One optikai hálózatán gigabites internet érhető el, amelyhez TV Family csomag és RTL+ Premium hozzáférés is társul. Ez különösen vonzó lehet családoknak, akik az ünnepi időszakban sok közös tartalmat fogyasztanak.
- Készülékkedvezmények: például 81 000 Ft kedvezmény érhető el új mobil vásárlásakor, ha az ügyfél XXL tarifa mellé választja,
Boldogság 2025
Ahhoz, hogy pontos képet kapjunk arról, hogyan változott a magyarok boldogságszintje 2025-ben, szükségünk van a Te véleményedre is. Töltsd ki rövid, anonim kérdőívünket, és segíts abban, hogy közösen megértsük, milyen tényezők formálják a mindennapi elégedettségünket. Az eredményeket hamarosan részletes elemzésben mutatjuk be!
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








