A kínai autógyártók példátlan tempóban hódítják meg az európai piacot: novemberben több mint kétszeresére növelték eladásaikat az előző év azonos időszakához képest.
Érik a világbotrány: beigazolódott, amit már sejtettek a kínai DeepSeek mesterséges intelligenciáról
A dél-koreai adatvédelmi hatóság szerint a kínai DeepSeek mesterségesintelligencia-cég engedély nélkül továbbított felhasználói adatokat és MI-parancsokat más országokba. A hatóság most felszólította a vállalatot az adatok törlésére és jogi alap megteremtésére az adatátvitelhez.
Dél-Korea adatvédelmi hatósága csütörtökön közölte, hogy a kínai mesterségesintelligencia-startup, a DeepSeek engedély nélkül továbbított felhasználói adatokat és parancsokat, amikor a szolgáltatás még letölthető volt az ország alkalmazásboltjában. A DeepSeek egyelőre nem reagált a Reuters megkeresésére.
A Személyes Adatok Védelméért Felelős Bizottság közleménye szerint a Hangzhou DeepSeek Artificial Intelligence Co. Ltd. nem szerzett felhasználói hozzájárulást, amikor személyes adatokat továbbított több kínai és amerikai vállalatnak a dél-koreai indulása idején, januárban. Februárban a dél-koreai hatóság felfüggesztette az alkalmazás új letöltését, miután a cég elismerte, hogy nem vette figyelembe az adatvédelmi szabályok egy részét.
A hatóság szerint a DeepSeek a felhasználók által megadott MI-parancsokat, valamint az eszközre, hálózatra és alkalmazásra vonatkozó adatokat is továbbította a pekingi Volcano Engine Technology Co. Ltd.-nek. A DeepSeek később azt közölte, hogy a továbbítás célja a felhasználói élmény javítása volt, és április 10-től blokkolta a parancstartalom továbbítását.
A hatóság úgy döntött, felszólítja a DeepSeeket, hogy haladéktalanul törölje a Volcano Engine-hez korábban továbbított MI-parancsokat, és alakítson ki jogi alapot a személyes adatok külföldre történő továbbításához.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








