A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik nem korlátlan adatcsomaggal rendelkeznek.
Váratlan dolog derült ki az Apple új mesterséges intelligenciájáról: erre nem voltak felkészülve az iPhone-osok
Az Apple mesterséges intelligencia funkciói a vártnál később érkeznek, és lemaradnak a közelgő iPhone és iPad szoftverfrissítések kezdeti bevezetéséről.
Az Apple mesterséges intelligencia (AI) funkciói a vártnál később érkeznek, és lemaradnak a közelgő iPhone és iPad szoftverfrissítések kezdeti bevezetéséről - írja a Reuters. Az iPhone-gyártó azt tervezi, hogy az Apple Intelligence-t az októberre érkező szoftverfrissítések részeként kezdi el bevezetni.
Az AI-funkciók néhány héttel a szeptemberre tervezett első iOS 18 és iPadOS 18 kiadások után érkeznek majd. Az Apple azt tervezi, hogy már ezen a héten az iOS 18.1 és az iPadOS 18.1 bétateszteken keresztül első alkalommal elérhetővé teszi az Apple Intelligence-t a szoftverfejlesztők számára korai tesztelésre.
Júniusban az Apple egy sor új funkcióval és szoftverfejlesztéssel készítette elő a mesterséges intelligenciát az iPhone-ok és más készülékei számára. Az Apple Intelligence, amely mesterséges intelligenciát használ a szöveg, képek és egyéb tartalmak parancsra történő előhívására, elérhető lenne az iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max, valamint az M1 chipet tartalmazó iPad és Mac készülékek esetében.
Az új funkciók közé tartozik például az iPhone Mirroring is, amely lehetővé teszi a telefon képernyőjének megtekintését és interakcióját Mac számítógépeken keresztül. Azonban ezeknek a fejlesztéseknek egy része késik. Az Európai Unió technológiai szabályai ugyanis megkövetelik, hogy biztosítsák: rivális termékek és szolgáltatások is működhessenek az Apple készülékeivel. Ezért három új AI-funkció bevezetését június végén elhalasztották.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








