Több autó is lerobbant, miután vízszennyezett benzint tankoltak az M7-es autópálya egyik Shell-kútjánál.
Csalók mintegy 3,5 millió forintot utaltak át egy idős magyar férfi számlájáról - írja a police.hu.
Egy Balaton környéki kistelepülésen élő idős úr üzenetet kapott egy külföldi profilú személytől, hogy megvenné a lánya által a közösségi oldal piacterén hirdetett trambulint. Azt írta, hogy csomagküldő szolgálattal szeretné elszállíttatni, amit majd ő megrendel, és ehhez elkérte a lánya email címét és a telefonszámát. Ezután messengeren keresztül küldött egy linket, melyben el kell fogadnia az utalást, amit küldött, mivel ő nem tudott belépni a netbankjába.
A sértett minden gyanakvás nélkül rákattintott a linkre, ami egy adathalász oldalra vitte át, ahol ki kellett választania bankját, és megadni a netbankos jelszavakat. Reggel észlelte, hogy bankszámlájáról két külföldi embernek mintegy 3,5 millió forintot utaltak át.
Ne feledje, soha ne kattintson ismeretlen linkre, főleg nem internetes vásárlás kapcsán kapott e-mailekben lévőkre. Ahhoz, hogy a vevő fizessen vagy a szállítás miatt Önnek soha nem kell megadnia netbankos adatait, sem pedig belépni abba.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








