Hétfőn a BÉT részvényindexe, a BUX 101,21 pontos, 0,09 százalékos csökkenéssel 109 506,37 ponton zárt.
Nem sokkal a Vodafone és a Digi után most a Magyar Telekom is bejelentette, hogy az idei évtől megemelkednek a szolgáltatásaik díjai. A Telekomnál március 1-gyel emelkednek az árak.
Az inflációs ráta emelkedése miatt a Magyar Telekom március 1-ei hatállyal egy 14,5 százalékos éves inflációkövető díjkorrekciót fog végrehajtani az ügyfélszerződések tekintetében. Ennek a lépésnek következtében, a Társaság havi bevételei várhatóan nagyágrendileg 3 milliárd forinttal növekednek, amely elősegíti, hogy a jelentkező költségoldali inflációt részben a Társaság ellensúlyozni tudja.
A díjkorrekció előreláthatóan a Magyar Telekom 2023. évi bevételi kitekintésére kedvező hatással lesz. A Társaság várhatóan a 2023. február 22-én, a 2022. évi eredmények közzétételekor fog tájékoztatást adni a bevételekre, EBITDA AL-re és szabad cashflow-ra vonatkozó célkitűzéseinek frissített értékéről.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







