A Grand Theft Auto VI a várakozásoknak megfelelően elnyerte a Legjobban Várt Játék kategória díját.
Nagy lekapcsolásra készül a Vodafone: június végétől ezek a telefonok akár a kukába is mehetnek
A szolgáltató azt is közölte, mi történik a már nem annyira korszerű mobilok tulajdonosaival, illetve a készülék használhatóságával.
Már a Vodafone is kitűzte, hogy mikor és hogyan fognak elbúcsúzni a 3G szolgáltatástól. A 3G/UMTS hálózat lekapcsolása első lépésben Székesfehérvár és Várpalota vonzáskörzetében fog megtörténni, a tervek szerint május 23-án – írja a HWSW szakportál.
A 70-es szolgáltató kiemeli: a hálózat kivezetésével egyes eszközök, melyek nem képesek csatlakozni 4G-, vagy 5G-hálózatokra, vissza fognak váltani 2G-üzemmódra, ami „befolyással lehet a szolgáltatás zavartalan működésére”.
A cég az ebből adódó potenciális kellemetlenségek elkerülése/minimalizálása érdekében több lépcsőben tervezi a technológia kivezetését, a folyamatról pedig több alkalommal értesíti a potenciális érintetteket e-mailben és SMS-ben. A Magyar Telekom hálózatán június 30. után már sehol nem lesz elérhető a 3G az ügyfelek számára, a Yettel (korábban Telenor) pedig júniusban kezdi meg a 3G-s hálózat nagyobb területeket érintő lekapcsolását.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








