Az OTP Bank felhívta a figyelmet arra, hogy az ünnepi időszakban az adathalászok különösen aktívak.
Márciustól nevet változtat a Telenor Magyarország Zrt.: a cseh PPF befektetői csoport tulajdonában álló mobiltársaság új neve Yettel Magyarország Zrt.lesz - jelentette be Peter Gazik vezérigazgató csütörtökön Budapesten. Hozzátette: a névváltás a PPF Telecom Csoport három Telenor néven működő telekommunikációs vállalatát érinti: Magyarországon, Szerbiában és Bulgáriában.
A névváltás is annak a bizonyítéka, hogy piacbővítést terveznek az országokban, a régi nevet átmenetileg még egy hónapig használják - mondta, és jelezte, sikeres éven vannak túl, minden fontos piacon növekedést értek el. Idén is növekedést terveznek, a pontos számokat azonban később fogják közzétenni.
"A PPF Csoport a régió hosszú távú befektetője, az új márka is erre bizonyíték, miközben a helyi vállalatok stratégiai fókusza változatlan marad: a helyi piacok növekedése és fejlesztése, hozzájárulás a helyi társadalom és gazdaság fejlődéséhez a folyamatosan fejlődő, világszínvonalú hálózatukon" - mondta a vezérigazgató.
A névváltás a Telenor Magyarország Zrt.-vel kötött szerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét semmilyen szempontból nem befolyásolja
- erről Mohamed ElSayad kereskedelmi vezérigazgató-helyettes tájékoztatott. Kitért arra, hogy márciusig nem változik semmi, majd új szolgáltatások bevezetését is tervezik. Céljuk, hogy a megszokott szolgáltatásminőséget egy új márka lehetőségeivel ötvözve, még inkább ügyfélközpontú szolgáltatásokat nyújthassanak.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Dolezsai Gergely márka- és marketingkommunikációs igazgató azt mondta, hogy az új márka piaci bevezetését idén február elsején indítják, több kommunikációs csatornán, mindhárom országban. Az egyik szlogen "Szia, beszélünk még." lesz, egy másik "Szia! Helló újra" - mindez kifejezi az újra találkozás üzeneteit. A márka megkülönböztető színe tengerészkék és 'Yettel'lime lesz - ismertette.
A PPF Telecom Group vezető távközlési szolgáltatóként öt közép- és délkelet-európai piacon (Bulgária, Csehország, Magyarország, Szerbia és Szlovákia) tevékenykedik, ahol mobil, vezetékes, adatátviteli és internetes televíziós szolgáltatásokat nyújt. Mintegy 18,3 millió ügyfelet szolgál ki mobilszolgáltatással, a régióban 12 ezer alkalmazottat foglalkoztat és 2020-ban 1,4 milliárd eurós EBITDA-t ért el. A PPF Csoport 2018-ban vásárolta meg a norvég Telenor Csoport közép-kelet-európai mobilszolgáltatást nyújtó leányvállalatait.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








