A saját testét laboratóriumi projektté alakító Bryan Johnson most új célt jelentett be: szerinte 2039-re valósággá válhat az emberi halhatatlanság.
Egészen elképesztő helyzetben találta magát egy automatákat üzemeltető cég alkalmazottja. Készpénzfeltöltés közben ejtette ugyanis csapdába egy benzinkúti ATM, ahonnan csak két óra raboskodás után tudták kiszabadítani a tűzoltók.
Kénytelen volt a segélyhívót tárcsázni egy benzinkúti ATM-et pénzzel éppen feltöltő alkalmazott, miután az automata "csapdába ejtette". A berendezés hátuljából a tűzoltók több mint két óra alatt tudták kiszabadítani. Először ugyanis meg kellett győződniük a bent ragadt alkalmazott személyazonosságáról, ezután szombaton ebédidőben találniuk kellett egy olyan speciális csapatot, akik tudtak segíteni - írja a Daily Mail.

Végül az automata elejét tudták csak lebontani kívülről, így két óra raboskodás után sérülések nélkül úszta meg az ATM-eket üzemeltető cég alkalmazottja. Az automata azóta sem működik.

Habár a benzinkút vezetője is igyekezett segíteni a csapdába esett férfinak, minden erőfeszítése hiábavalónak bizonyult. A balesetről egy alkalmazott értesítette, ezután kívülről igyekezett az ajtó felfeszítésében, de az mozdíthatatlan volt. Ráadásul a benzinkút egy igen forgalmas helyen található az angliai Brentwood közelében, így számos autós érdeklődött nála, hogy miért nem működik az ATM.
Hasonlóan érdekes esetről számolt be nemrég a német sajtó. Egy 62 éves férfi pénzt szeretett volna kivenni egy bankjegykiadó automatából Dortmund külvárosában, amikor a bankjegykiadó nyílás hirtelen becsukódott, és eltörte a férfi ujját. A lapok beszámolója szerint az automata meghibásodhatott, ugyanis a pénz csak félig lógott ki a nyíláson, ezért a szerencsétlenül járt ügyfél kénytelen volt mélyebbre nyúlni - ekkor történt a baleset.KATTINTS, és cikkünből kiderül, hogy vajon Magyarországon történt már hasonló eset, kell-e félnünk a bankjegykiadó automatáktól?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








