Ha a 2000-es évek elején digitális fényképezőgépet használtál, jó eséllyel mára egész életfejezeteid tűntek el.
Hosszabb leállás után ismét működik a Magyar Telekom tömeges SMS szolgáltatása - értesült a Pénzcentrum.hu. Lapunk megkeresésére a Magyar Telekom megerősítette, a műszaki hiba a Webkincstár szolgáltatásán kívül néhány bank online felületén is gondot okozott.
"A Magyar Telekom tömeges SMS szolgáltatása a ma hajnali órákban helyreállt és rendben működik, ezt a Magyar Államkincstár is megerősítette" - tudatta a Pénzcentrum.hu megkeresésére a Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága.
Mint ismert, a tegnapi nap folyamán műszaki hiba miatt nem lehetett belépni a Webkincstárba. A Magyar Államkincstár a hiba észlelésekor haladéktalanul értesítette a közreműködő szolgáltatót, vagyis a Magyar Telekomot a problémáról. A Magyar Telekom esti közleményében azt írta: "a műszaki probléma a társaság tömeges SMS-küldés szolgáltatásában lépett fel, ami érinti az államkincstár honlapján elérhető Webkincstár működését is."
A Pénzcentrum.hu megkeresésére a Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága azt is megerősítette, a műszaki hiba nem csak a Webkincstár felületén okozott tegnap problémákat. Mint írták, több nagyobb ügyfelüknél is hasonló problémával találkozhattak az ügyfelek. Kiemelték: ma reggelre a hiba miatt érintett pénzintézeteknél is helyreállt a szolgáltatás.
Nem kaptál tegnap SMS-t a bankodtól, ezért nem tudtál belépnia netbankba? Írd meg a tapasztalataidat, illetve, hogy melyik banknál vagy a penzcentrum@penzcentrum.hu e-mail címre. Köszönjük!
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








