Az OTP Bank felhívta a figyelmet arra, hogy az ünnepi időszakban az adathalászok különösen aktívak.
Sajátmárkás műszaki cikk termékcsaládot vezet be az Auchan közép-és felsőkategóriás termékekkel hazánkban is. A Qilive márka kínálatában a kis és nagy háztartási gépek, az audiovizuális és informatikai cikkek, valamint ezek kiegészítői is megtalálhatóak - tudta meg a Pénzcentrum.hu a cég csütörtöki sajtótájékoztatóján.
Qlive néven sajátmárkás műszakicikk-termékcsaládot dob piacra az Auchan Magyarországon. A választékban jelenleg okostelefon, tablet és sportkamera érhető el, a hipermarket-lánc becslése szerint a vezető márkákhoz képest 15-20 százalékkal kedvezőbb áron, de azokkal megegyező minőségben. Az androidos telefonok ára 35 ezer forinttól 70 ezer forintig változnak, tabletet pedig már 39 990 forintért vehetünk.
2014 végére 600-féle termék kerül a polcokra, mind a 19 hazai áruházban. Minden terméket két év garanciával kínálnak, melyhez az Auchan helyben biztosítja a szerviz hátteret. Az idei évre 12 százalékos részesedést szeretnének elérni, amihez 100 ezer eladott termékre lesz szükség. A folyamatosan bővülő kínálat, melyben mind az öt termékkategória (multimédia, telefon, kép-és hangtechnika, fotó, háztartási gépek) készülékeinek köre bővül, ezt a menedzsment várakozása szerint lehetővé is fogja tenni, a következő években pedig tovább tudják majd növelni az eladott termékek számát.

A sajátmárkás műszaki termékek bevezetését - hosszú fejlesztés után - a tavalyi év végén kezdték meg. Az idei év elején pedig további nyolc országban - a régiónkban hazánk mellett Romániában és Lengyelországban - válhatnak elérhetővé.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








