A FIFA tervezi a VAR-rendszer kiterjesztését a szögletek ellenőrzésére a 2026-os világbajnokságon, annak ellenére, hogy a bajnokságok elutasították ezt a javaslatot.
Az augusztus 20-ai ünnepségsorozat keretében idén is megelevenedett a Budai Vár: több mint ezer kézműves, száz látványműhely és a hagyományőrző mesterségek kavalkádja várta a látogatókat.
A Mesterségek Ünnepe 2025-ben is betöltötte a Budai Vár polgárvárosi részét – a Dísz tértől a Tárnok utcáig, a Szentháromság tértől a Tóth Árpád sétányig. A Kárpát-medence legnagyobb népművészeti fesztiváljaként csaknem ezer magyar és külföldi kézműves mutatta be tudását, míg közel száz látványműhelyen keresztül a látogatók belekóstolhattak a hagyományos szakmák titkaiba.
Az idei, 39. alkalommal megrendezett esemény fókuszában a népi ékszerek és viseletek álltak – olyan mesterségek, amelyek nemcsak a külső szépséget, hanem a történeteket és értékeket is hordozzák magukban. Emellett divatbemutató, zenei és táncos előadások, valamint interaktív gyermekprogramok is színesítették a rendezvényt.
Képek: Gosztola Judit
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








