Hivatalosan is elstartolt a Sztárbox 2025-ös évadának promóciós időszaka: ma este az RTL bejelentő eseményén lehullt a lepel az első versenyzőkről.

Azahriah után egy másik magyar rapper is kollaborációra lép egy nagy márkával - igaz, egyelőre ebből nem mutatott valami sokat.
Kevés infóval rukkoltak ki, de a rajongók számára ez is éppen elég volt: a huszadik életévét júniusban betöltő, de már most elképesztően sikeres magyar rapper, Pogány Induló egy North Face-márkával közös merchet dob piacra júnous közepén.
A posztban a rapper annyit árult el, hogy a drop termékeit holnap, május 24-én lehet majd megvenni a Váci utca 12. szám alatt, és eddig annyi derült ki, hogy fekete, szürke és fehér színben lesznek kaphatóak a pólók, melyeken a rajongók hirdethetik a zenészt. További termékekről egyelőre nem esett szó, így aki más részletekre is kíváncsi, el kell mennie holnap az üzletbe. A zenész ebben a posztban számolt be a dropról:
Persze nem Pogány Induló az első, aki kihasználja elképesztő népszerűségét oly módon, hogy ruhákat lehet a nevével ellátva vásárolni. Éppen egy évvel ezelőtt a Puskás Arénát háromszor is megtöltő újpalotai állócsillag, Azahriah lépett kollaborációra a Tiszával, de itt a pólók mellett limitált kiadású cipőket is vásárolhatott a közönség - amik ugyan hamar elfogytak, de nem sokkal később az interneten bukkant fel pár darab - elképesztő árakon.
Azahriah dropjára hosszú, tömött sorokban érkeztek a rajongók (meg persze a ruhacápák), volt olyan, aki már ésjszaka ott szobrozott a bolt előtt, hogy semmiképp ne maradjon le. Erről akkor a CashTag című műsorunk is forgatott, alaposan kivesézve magát a jelenséget is. A videót ide kattintva nézheted meg újra:

Brutál gázsit vághat zsebre budapesti koncertjeiért a Metallica: hihetetlen, mi lehet a szerződésben
A Metallica budapesti koncertjeinek szerződéses részleteit nem árulják el a szervezők, de kiderült, hogy a zenekar gázsija helyszíntől függően 1,5–2,2 millió dollár.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


