Donald Trump elnök által ígért kékgalléros munkahelyek bővülése helyett a fizikai munkát igénylő ágazatokban folyamatos leépítések tapasztalhatók
Rekordot jelentő 6,1 milliárd dollárt fizetett új tulajdonosa az észak-amerikai kosárlabda-bajnokságban (NBA) címvédő Boston Celticsért.
A 18 NBA-bajnoki címével csúcstartó klubot a befektető - és nagy Celtics-szurkoló - William Chisholm vezette konzorcium vásárolta meg példátlan összegért az eddigi tulajdonos Grousbeck családtól, az üzletet a szabályok szerint még jóvá kell hagynia nyáron az NBA irányító testületének.
Ezzel a Celtics lett az összes észak-amerikai sportágat tekintve a legdrágább egyesület, az eddigi rekordot 2023 óta az amerikaifutball-ligában (NFL) érdekelt Washington Commanders tartotta 6,05 milliárd dollárral. Wyc Grousbeck és befektetői csoportja, a Boston Basketball Partners LLC 2002-ben 360 millió dollárért vette meg a Boston Celticset.
Az NBA-ben az eddigi legdrágább csapat a Phoenix Suns volt, amelyért négymilliárdot fizetett Mat Ishbia amerikai üzletember.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








