A férfiaknál argentin, a nőknél mexikói futballista szerezte a legszebb gólt - nem volt egyszerű dönteni a jelöltek között.
Nyilvános a magyar játékosok csúcsfizetése: százmilliókért focizik az USA-ban Gazdag Dániel és Sallói Dániel
Évente kb. 640 millió forintot keres a Philadelphia Unionban focizó Gazdag Dániel, a Sporting Kansas City szélsőjének, Sallói Dánielnek is nőtt a fizetése, 1,3 millió dollárt (462 millió forint) keres évente. Az amerikai fociliga legjobban fizetett játékosa Lionel Messi, egyedül többet kap, mint sok más csapat teljes játékoskerete.
Az amerikai labdarúgó-bajnokság (MLS) közzé tette, hogy mennyit keresnek a hivatásos játékosok: a listát az Inter Miamiban játszó Lionel Messi kimagaslóan vezeti, a nyolcszoros aranylabdás világbajnok alapbére ebben az idényben 12 millió dollár (nagyjából 4,3 milliárd forint), de az egyéb juttatásokkal együtt a végső összeg 20,4 millióra (7,25 milliárd forint) emelkedik - írja az nso.hu. Érdekesség, hogy az amerikai ligában, de 29 csapatból 25-nek a teljes játékoskerete összesen nem kap annyi pénzt, mint Messi.
Második a jelenleg Torontóban játszó olasz csatár, Lorenzo Insigne 15,4 millió dollárral (5,4 milliárd forint). A harmadik a Miamiban futballozó másik Barcelona-legenda, Sergio Busquets 8,77 millió dollárral. A Philadelphia Unionban játszó Gazdag Dániel összesen közel 1,8 millió dollárt (640 millió forint) tehet zsebre ebben az évben, a Sporting Kansas City szélsőjének, Sallói Dánielnek is nőtt a fizetése, 1,3 millió dollárt (462 millió forint) keres évente. Ezzel Gazdag többet keres, mint az Inter Miami másik két BL-győztes legendája, Luis Suarez és Jordi Alba, mindketten másfél millió dollárt kapnak évente.
Címlapkép: Koszticsák Szilárd, MTI/MTVA
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








